Si tanco els ulls m'envaig al teu costat

miércoles, 6 de febrero de 2013

Difícil descobrir qui soc avui




És tard, no sé quina hora és 
però és fosc fa estona. 
És fàcil veure que no hi ets 
ni un paper, ja poc importa. 

Poso els peus a terra, vull caminar, 
necessito despertar en un dia radiant 
Encara em queda temps per descobrir 
tot allò que m’he amagat i que no m’he volgut dir. 

Corrren, corren pels carrers corren 
paraules que no s’esborren, 
imatges que no se’n van. 

i ploren, ploren pels carrers ploren 
com gotes d’aigua s’anyoren 
aquells que ja no es veuran. 

Difícil descobrir qui sóc avui 
una gota em cau mentres una altra em treu la set 

plou i fa sol alhora 
que m’apuntava a la meva, jo mateix em disparava 
raig de llum, il·lumina’m, treu-me el fum 
una revolució dins meu que gaudeixo i es transforma 

no, no,no,no,no,no s’esborren 
em conformo amb mirar-me 
mirar-me de dins cap enfora 

On puc anar-te a buscar? 
Nena, no és broma, 
hauria d’haver estat diferent 
però en un moment s’han tancat les portes 

Poso els peus a terra vull caminar 
necessito despertar en un dia radiant 
encara em queda temps per descobrir 
tot allò que t’he amagat 
i que no t’he volgut dir… 

corren… 
ploren…

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores


Porque si algún día perdieras la memoria, yo me encargaría de ser cada uno de tus recuerdos.